Tevreden:
Wij zullen altijd voor het mooiste resultaat gaan om uw nog mooier te maken dan u al bent. Ook de kwaliteit van het haar en de hoofdhuid staat bij ons voorop en zullen dan ook altijd een eerlijk advies geven wat wel maar ook wat niet mogelijk is.
Uiteraard horen wij het graag als u tevreden over ons bent en stellen het dan ook zeer op prijs als u een review achter laat op google en/of onze facebook pagina.
Vertel het anderen en volg ons op Facebook: htpps://www.facebook.com/marleneshairstylecentre of op Instagram: @marleneshairstylecentre.
Ontevreden:
Wij zullen er alles aan doen om goede kwaliteit te leveren maar wij blijven mensen en het kan voorkomen dat u niet tevreden bent.
In dat geval stellen wij het zeer op prijs als u dan contact met ons opneemt, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Bij voorkeur vragen wij u om dat binnen 14 dagen te doen.
Verhindering:
Alle behandelingen vinden op afspraak plaats en dat vraagt om een nauwkeurige planning.
Bent u door omstandigheden verhinderd, dan vragen wij u vriendelijk om minimaal 24 uur van te voren uw afspraak telefonisch of per email te annuleren of te verzetten.
Het kan voorkomen dat u ’s morgens ziek uit bed komt of dat er onverwacht dingen gebeuren, dan vragen wij u zodra de salon open is de afspraak te annuleren of zo spoedig mogelijk na het gebeuren.
Bij niet tijdig annuleren zijn onze stoelen leeg en onze tijd verloren.
Hierdoor zijn wij genoodzaakt om u 50% van uw behandeling in rekening te brengen.
Tijdsindeling:
Om dat er aan iedere behandeling een bepaalde tijd verbonden zit vragen wij u om op tijd in de salon te zijn.
U kunt dan ook nog even genieten van een kop koffie of thee.
Bent u meer dan 10 minuten te laat en staat onze agenda verder vol dan zijn wij genoodzaakt de afspraak te verzetten zodat andere klanten daar geen nadeel van ondervinden.
Privacy:
De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met de Nederlandse wet- en regelgeving op het gebied van privacy.
Uw gegevens worden gebruikt voor onze dienstverlening en om (na toestemming) via mail de nieuwsbrief te versturen.
Ook worden ze gebruikt om uw afspraak te bevestigen via mail, een herinnering te sturen en uitnodiging na een bepaald aantal weken.
Persoonlijke gegevens worden nooit aan derden verstrekt.
Bijscholing:
Wij volgen regelmatig trainingen om op de hoogte te blijven van de trends en de nieuwste technieken te leren.
Ook houden wij regelmatig onze productkennis op peil.
Producten ruilen:
Wij proberen altijd een zo goed mogelijk advies op de thuisverzorging/ styling mee te geven. Meestal geven wij dan ook een proefje mee.
Toch kan het voor komen dat een aangekocht product niet helemaal voldoet aan uw wensen. U kunt deze dan ruilen tegen een ander product.
Voorwaarde is dat er niet teveel uit is en deze binnen 4 weken wordt geruild.